נושא: חומר זרחני

חומר זרחני 21 פבר 2017 16:57 #16315

אני לא מצליח להגדיר emissive
ברינדור החומר יוצא לי כאפור,
בדקתי שהפאה לא הפוכה, עשיתי ריברס פייסז וניסיתי שוב לרנדר....
  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 21 פבר 2017 19:11 #16316

תוודא שעוצמה מספיק חזקה לעדשה של המצלמה
  • דים
  • דים's Avatar
  • מנותקים
  • מנהל פורום
  • הודעות 269
  • תודות התקבלו: 60
  • קארמה: 13
מנהל פורום ויריי | עיצוב פנים\הדמיות\תכניות ושרטוטים | אתר אישי
ליצירת קשר עם דים לחצו כאן
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 23 פבר 2017 22:50 #16328

זה עושה לי את זה אפור, כשהגדרתי שיהיה זרחניות לבנה,
מדובר על האלמנט העגול שדבוק לתקרה
  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 24 פבר 2017 00:39 #16329

תסמן על גבי ההדמיה במה בדיוק מדובר.
  • צוות האתר
  • צוות האתר's Avatar
  • מנותקים
  • מנהל פורום בכיר
  • הודעות 1799
  • תודות התקבלו: 138
  • קארמה: 16
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 24 פבר 2017 12:37 #16330

האיזור הזה שיצא לי באפור, כרגע הוא שקוף, שיחקתי קצת עם השקיפות לאחר שלא הצלחתי לעשות אותו זרחני לבן,
  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 24 פבר 2017 17:37 #16331

לא מבין למה אתה מסתבך.

תמחק את החומר הזה - הוא כנראה כבר מבולבל לגמרי....

תוודא שהגוף תאורה שלך נקי מחומרים לחלוטין
אתה יכול להעזר בתוסף חומרים מספר נינג'ה



תדגום חומר זרחני שכן עובד לך (נראה שיש כאלו במודל)
ותצבע את הגוף תאורה מחדש.

אם זה לא עובד,
תיצור את העיגול הזה מחדש לגמרי ואז תצבע אותו. יכול להיות שיש איזשהו שיבוש בגאומטריה\קבוצה\קומפוננט.

בהצלחה ושבת שלום!
  • עמרי רון
  • עמרי רון's Avatar
  • מנותקים
  • מנהל האתר
  • הודעות 1989
  • תודות התקבלו: 205
  • קארמה: 26
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 25 פבר 2017 21:30 #16341

לצורך הבדיקה יצרתי בצד של המודל קוביה חדשה, אלמנט נקי, יצרתי חומר חדש, לחיצה ימנית על scene matirial
ואז create matirial
ואז standard
ואז הוספת שכבת emissieve

רינדרתי, וזה מה שיצא
  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 25 פבר 2017 21:32 #16342

  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

חומר זרחני 25 פבר 2017 21:35 #16343

הי
כדי לראות השפעה של חומר זרחני, עדיף לייצר סביבה חשוכה
בנוסף ההמולטיפלייר הוא כרגע על 4 זה לא מספיק, תגביר ערכים
  • גל גרבר
  • גל גרבר's Avatar
  • מנותקים
  • מנהל פורום בכיר
  • הודעות 616
  • תודות התקבלו: 143
  • קארמה: 39
מנהל פורום סקצ'אפ | מנהל פורום ויריי
מדריך תוכנות ומקצוען הדמיות | אתר אישי

ליצירת קשר עם גל לחצו כאן
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

תודה 25 פבר 2017 22:06 #16344

העלתי ל30, הבעיה הייתה באמת בעוצמה הנמוכה, למרות שבpreview זה היה ניראה זוהר ולבן.

יש אפשרות כלשהי שהחומר הזרחני ישפיע על הקירות שמסביב ויאיר עליו קצת? לא ראיתי התייחסות בעמוד 119
  • מתן
  • מתן's Avatar
  • מנותקים
  • מרנדר מנוסה
  • הודעות 101
  • קארמה: 0
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.

תודה 26 פבר 2017 09:30 #16346

כי זה לא הייעוד שלו

חומר EMISSIVE מיועד להארה מקומית של הגוף עצמו

בשביל להפיץ אור איכותי אתה צריך להשתמש בגופי התאורה שבפרק 4



בנוסף

כמו שגל רשם

אתה חייב לעבור שוב על פרק הסביבה ופרק המצלמה וליצור אווירה יותר חשוכה.
  • צוות האתר
  • צוות האתר's Avatar
  • מנותקים
  • מנהל פורום בכיר
  • הודעות 1799
  • תודות התקבלו: 138
  • קארמה: 16
לכתיבת תגובה או הודעה חדשה יש להירשם לאתר.
מנהלי הפורום: גל גרבר, דים

עכשיו בפורום התמיכה

צרו איתנו קשר

03-6173009

טלפון

info@omriron.com

מייל

עקבו אחרינו

איך מגיעים לקורס