מאחורי הקלעים – עיצוב מטבח תל אביבי

מעצבים מטבח? מעצב הפנים גל גרבר משתף איתנו את תהליך וכלי העבודה שלו.

 

הדמיה של גל גרבר - את הקומפוננטים אפשר להוריד בתחתית המאמר!

 

לא רק אדריכלים לובשים שחור

אם עד לפני כמה שנים הלבן היה השולט בעיצוב פנים – דירות ובתים לבנים שמשדרים יוקרה, , מרחב, אור הרי שעכשיו הטרנד הוא כולו  שחור. מטבחים שחורים, משטחים שחורים ואפילו קירות שחורים. שימו לב לדוגמא הבאה שגל מאוד אהב כמקור השראה:

 

מקור השראה

 

האם הצבע השחור מקטין את החלל?

יש נטייה לחשוב ששחור מקטין את הבית, זה כמובן לא נכון- תכנון פנים שלא מתחשב בסירקולציה או בפעולות היומיומיות של הדיירים הוא זה שנותן תחושה של בית קטן, דחוס ולא נעים. הביטו במקורות ההשראה הרבים שאסף גל והחליטו בעצמכם. ואגב, איסוף מקורות השראה הוא אחד הדברים החשובים ביותר!

 

מקור השראה 2

 

האם הדיירים אהבו את הרעיון?

הדיירים נדלקו על העיצוב ובחירת החומרים, כמובן שהשילוב של שחור עם חומרים חמימים אחרים כמו עץ על גווניו המקוריים וכו' נותן תחושה חמימה וביתית. והכי חשוב, גל מציין כי ללא האפשרויות שסקאצ'אפ + ויריי מאפשר למעצב להציג ללקוחות, לא בטוח שהיו הולכים איתו על האופציות העיצוביות שדמיין לביתם. הביטו בהדמיה הבאה וראו את ההבדלים בין הדמיית סקצ'אפ רגילה (שאינה מרונדרת עם ויריי) לבין ההדמיה שבראש הכתבה 🙂

 

עיצוב מטבח- מבט לא מרונדר

עיצוב מטבח- מבט לא מרונדר

עיצוב מטבח - מבט מרונדר

 

קומפוננטים וחומרים ייחודיים לפרויקט

עבור תכנון המטבח היה על גל לאתר ולהתאים מגוון קומפוננטים יחודיים, וכמובן להכין עבורם חומרים ייחודיים לרינדור. שתפו את המאמר ותוכלו להוריד את החומרים והקומפוננטים לשימושכם הפרטי. אהבתם?

 

להורדה שתפו את המאמר!

להורדה שתפו את המאמר!

 

 

אהבתם? רוצים לקבל את הקבצים?
להורדת הקבצים שתפו את המאמר
SHARE

תגובות