איך מורידים מכוניות מעולות להדמיות?

מכינים הדמיות חוץ בסקצ'אפ? אם אין לכם מכוניות שוות לרינדורים כדאי שתיכנסו למאמר הזה!

מכירים את ההיסטוריה של סקצ'אפ?

לא כולם יודעים, אך תוכנת סקצ'אפ הושקה לראשונה כבר באוגוסט 2000 ככלי ליצירת תוכן תלת-מימדי. חברת "גוגל" הגדולה רכשה את סקצ'אפ בשנת 2006 וכעבור 6 שנים מכרה אותה לחברת "טרימבל" הקנדית.
אחת התכונות האדירות שפיתחה "גוגל" הוא מחסן הקומפוננטים התלת-מימדי – 3D Warehouse. זהו גם אחד היתרונות הבולטים של סקצ'אפ על כל תוכנת אחרת. "3D Warehouse" זו מעין גלריה מקוונת המאפשרת לבצע חיפוש, ממש כמו חיפוש בגוגל, בין אינספור מודלים שהועלו על ידי משתמשים פרטיים וחברות, הזמינים להורדה מיידית בחינם. המבחר הוא עצום! ב-"3D Warehouse" ניתן למצוא פשוט הכל: רהיטים של מיטב המעצבים, צמחייה עשירה ותלת מימדית, דמויות של אנשים, גופי תאורה מכל הסוגים, בעלי חיים, וכמובן מכוניות מפורטות של כל חברה שקיימת.

להורדת המכוניות יש לשתף את המאמר!

 

האם המכוניות האלו יוצאות טוב ברינדורים?

ודאי! המכוניות האלו ישדרגו כל הדמיית חוץ וכמובן שגם הדמיות פנים בהן ניתן לראות את המכוניות מבצבצות בחצר. ותתפלאו, אם התמזל מזלכם לתכנן וילה ללקוח מבוסס במיוחד, יתכן שהוא יבחר להחנות את הרכב בתוך הבית 🙂  ההדמיה הבאה מתוך תחרות בה זכה משרד קימל אשכולות אדריכלים.

להורדת המכוניות יש לשתף את המאמר!

 

איך משתמשים בחומרים מבריקים למכוניות?

חשוב להקפיד להגדיר היטב את החומרים של המכוניות – בהתאם להנחיות בעמודים 13-17 בספר ויריי לגבי שימוש בחומרים מוכנים וגם לעיין בעמודים 160-165 בספר המסבירים כיצד ניתן לערוך את השתקפות החומרים לצרכינו המדויקים ולהגדיר לכל חומר את התכונה המדויקת שלו.

איך מורידים מכוניות מעולות להדמיות? 4

 

אהבתם? רוצים לקבל את הקבצים?
להורדת הקבצים שתפו את המאמר
SHARE

 

תגובות