מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק

חלומו של כל מעצב הוא פרויקט בתקציב בלתי מוגבל.  מעצב הפנים עמית בטרני סיסו, בעליו של סטודיו LMNOP חושף בפנינו את אחד הפרויקטים המרתקים של הסטודיו – דירת 120 מ"ר במגדלי נווה צדק: הקונספט, מקורות ההשראה, בחירת הרהיטים ועוד  >>> כנסו עכשיו ואולי תקבלו חלק מהרהיטים השווים 🙂

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 20

 

רקע כללי על הפרויקט

הפרויקט תוכנן עבור זוג צרפתי בשנות ה-40, אשר רכשו דירת 120 מ"ר במגדלי נווה צדק. הבעל הוא מפיק מוזיקה והיא מעצבת גרפית.
הדירה היא דירת גלריה המחולקת באופן בו החלק הציבורי ואיזור האירוח (סלון, מטבח, שירותי אורחים, חדר שינה אורחים קטן ופינת האוכל)  נמצא בקומה התחתונה. היחידה של בני-הזוג נמצאת למעלה בגלריה ומשקיפה על כל המתרחש באיזור הציבורי. הדירה פונה לים וכל הקיר המערבי שלה הוא חלון זכוכית ענק המשקיף לים וליפו ומכניס עוד צבע לחלל הבית.

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 21

 

התקציב והחומרים

זהו פרויקט בתקציב בלתי מוגבל (חלום של כל מעצב) הזוג חיפש סגנון צעיר מונוכרומטי, תעשייתי, היפסטרי קצת. צבעים חדים, שחור לבן זהב ואלומיניום. חומרים טבעיים כמו אלון מבוקע ובטון חשוף. צורות גאומטריות והרבה גרפיקה שממלאת את הקירות הלבנים של החלל. אלו תמונות שאספנו במהלך העבודה המשותפת והיוו השראה לפרויקט.

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 22

 

המטבח והריהוט

המטבח הוא של חברת bulthaup  – מסדרת B3. בחרנו להסתיר את המקרר בתוך ארון שגם הוא של חברת Bulthaup  מסדרת B2. המטרה היתה ליצור ניקיון, לתת יותר דגש לחומר ולצבעים החדים שבריהוט. הריהוט חלקו של חברת B&B italia וחלקו של Herman Miller וגופי התאורה של חברת Brokis.

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 23

 

תהליך המידול

אני מאוד אוהב למדל בסקצ'אפ! התוכנה מאפשרת לי להתבטא כמעצב ולהציג ללקוחות בזמן אמת את החזון שלי לפרויקט. כך אנו יכולים לסייר בפרויקט ולהבין יחד כיצד הם רואים את ביתם לעתיד. לאחר סיום המידול אני מגדיר ומאפיין את החומרים בדיוק לצרכי הפרויקט באמצעות התוסף המעולה ויריי לסקצ'אפ .

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 24

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 25

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 26

 

מקורות השראה נוספים

כמעצב פנים, אני סבור שלוח השראה הוא דבר חשוב לכל פרויקט, אני משתדל לגוון ולהמציא את עצמי מחדש בכל פרויקט , אך יחד עם זאת לשמור על שפה אישית.

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 27

 

פוסט-פרודקטיון להדמיות בפוטושופ

הדמיית התלת מימד מהווה כלי שמאפשר לנו להחיות את השרטוטים, המחשבות והחלומות שלנו לכדי מודל תלת מימדי ולפריים פוטוראליסטי אדריכלי. מוצר שימשוך את הלקוח המיועד וימחיש את הרעיון בצורה הטובה ביותר. בקורס ההדמיות וי-ריי 3.0 , למדתי כיצד ליצור הדמיות שדורשות תיקונים מינמליים בפוטושופ, כך אני חוסך המון זמן ועבודתי הרבה יותר יעילה. ברצף הבא תוכלו לראות את תהליך העבודה שעשיתי בפוטושופ.

מאחורי הקלעים: דירה במגדלי נווה צדק 28

 

קומפוננטים וחומרים להורדה!

בעבודותי אני משתמש באלמנטים מתוך מאגר שנאסף בעמל רב שמוסיף אופי ותוכן לפרויקט. אני שמח מאוד לשתף איתכם את 2 הכסאות שהשתמשתי בהם בפרויקט זה, כל שעליכם לעשות הוא לשתף את המאמר באמצעות הלינקים שבתחתית 🙂  בנוסף, אשמח לענות לכם על כל שאלה לגבי הפרויקט ממש כאן למטה בתגובות.

להורדה שתפו את המאמר!

להורדה שתפו את המאמר!

 

אהבתם? רוצים לקבל את הקבצים?
להורדת הקבצים שתפו את המאמר
SHARE

 

תגובות