קורס הדמיות מקצועי

V-Ray for SketchUp

לפרטים על קורס האונליין

מדוע כדאי לכם לעבוד עם V-Ray?

V-Ray הוא Plug-in (תוסף) מקצועי המותקן על גבי תוכנת הסקצ'אפ ומאפשר לשדרג את הדמיות הסקצ'אפ הבסיסיות ולהפוך אותן להרבה יותר ריאליסטיות, מרשימות ובעיקר- מוכרות. הקורס מתאים הן למשתמשים חדשים שמעולם לא עבדו עם התוכנה והן למשתמשים וותיקים אשר רוצים להשתדרג ולעבוד בצורה נכונה, חכמה ומקצועית.

  • Before-קורס ויריי
    After-קורס ויריי
    לפני קורס ויריי אחרי

מה אומרים בוגרי הקורס שלנו?

"רכשתי את קורס וירי של עומרי רון ואני חייבת לציין שהייתי סקפטית עד כמה הקורס אונליין יעיל אך נוכחתי לדעת שהקורס מקיף, ברור, ואין סיבה שלא להצליח ולהבין , אין מרוצה ממני ואין ספק שארכוש עוד קורסים בעתיד מומלץ מאוד!"

הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

" הקורס נהדר !! עמרי פשוט מקצוען , אכפתי ,סבלני מאוד ומסביר בצורה פשוטה ומקצועית, ממליצה בחום ?"

הנדסאית אדריכלות
קורס ויריי לסקצ'אפ

"לאחר קורס Vray מקצועי מאוד אצל עמרי רון, הקורס מגיע עם ספר שעוזר לתרגל גם לא בזמן השיעורים + מצגות וחומרים מעולים לעבודה על הפרויקטים שלי... ממליצה בחום!+++"

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"נכחתי בקורס של עמרי רון ל"וי-ריי" והיה מעולה. 6 מפגשים מאוד מובנים, מאוד מסבירים ויש גם זמן לתרגול בכיתה . הקורס לא עמוס בחומר ומלווה בספר מפורט וסרטונים לצפייה בבית לטובת חזרה. היה מאוד יעיל ונהנתי והכי חשוב, למדתי תוכנה חדשה. הסטודיו מספק פלטפורמות רבות לשאלות והתייעצות וירטואליות ונגישות"

מיכל הררי
מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"עמרי רון הוא מרצה ממעלה ראשונה, מסור, מקצועי, ובעל ידע אדיר, ממליץ בחום!"

אדריכל
קורס ויריי לסקצ'אפ

"זה כבר קורס שני שאני עוברת עם עמרי, ויש מה ללמוד ממנו! הספר מ-ע-ו-ל-ה (כל ספר שלו בעצם) והקורס בעצם ממקד עוד יותר ועונה על שאלות אפשריות שהיו עולות אם מישהו בוחר בלימוד עצמי. עמרי עצמו ברור מאוד ולא מורח את החומר במהלך זמן הלימוד."

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"הקורס לימד אותי וקידם אותי בטיפים שבלעדיהן ההדמיות אינן שוות! כבר בשיעור הראשון שיפרתי את היכולות שלי!"

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

״ממליצה בחום על כל קורס מטעם הסטודיו של עמרי!!! עשיתי שני קורסים, ושניהם הועברו בצורה הכי ייחודית מעשירה ואיכותית שאפשר לתאר ♥️ עמרי בן אדם מקצועי בצורה מופלאה , והספרים הנלווים ערוכים בצורה נהדרת וברמה מאוד גבוהה, כל מה שנלמד בקורסים שלו זה על הצעד הטוב ביותר?? חבל שעשית הגבלה במס הכוכבים ,מגיע לך אלף ?״

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"למדתי קורס ויריי אצל עמרי. למרות שכבר הכרתי את הנושא למדתי הרבה דברים חדשים, שיטות עבודה שונות וקיצורים יעילים. לא פחות חשוב, עמרי מעביר את החומר בסבלנות רבה ויש אווירה נעימה בכיתה. בהחלט ממליץ על הקורס ועל עמרי!"

תכנון ועיצוב פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"הקורס מומלץ מאוד! החומר מועבר ענייני וברור, מאוד מקצועי , למדתי המון ושיפר משמעותית את ההדמיות שלי. תודה רבה :)"

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

"V-Ray בהנחייתו של עומרי רון, הקורס נורא מושקע ומוקפד מכל ההבטים, החל מספרי הלימוד ועד מעבר החומר בכיתה על כל פסיק שקיים. הקורס מוסבר ומודרך בצורה פשוטה ועניינית. הקורס מהווה בסיס מאוד רחב ועשיר ולאחר הקורס השמיים הם הגבול. תודה לעמרי רון על 6 מפגשים קצרים ומעניינים."

אדריכל
קורס ויריי לסקצ'אפ

“עומרי רון העביר את הקורס בצורה מעניינת ביותר, דאג להקיף כל נושא ונושא לעומק ובעיקר לימד שיטות עבודה יעילות בתוכנת הסקצ'אפ. בקורס ניכר היחס והתשומת לב של עומרי לכל אחד ואחת מהסטודנטים ללא יוצא מן הכלל. אני חייב להגיד שהיה שווה להגיע אליכם במיוחד מהצפון (כרמיאל) בכל יום שלישי”

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

“יחס אישי, הרגשה של שיעור פרטי, מענה תמידי לכל שאלה או בעיה שיצא לי להיתקל. וכל זה באווירת לימודים נעימה ושיטת לימוד מאוד קלילה וקליטה”.

הנדסאי אדריכלות
קורס ויריי לסקצ'אפ

"עברתי אצל עומרי קורס ויריי, ממליצה מאוד, נתן הרבה מידע וטיפים. הספר הנלווה מצוין וקל להבנה. וניתן לחזור על החומר בעזרת הספר ולהעזר בפורום לתשובות מהירות. תודה!"

מעצבת פנים
קורס ויריי לסקצ'אפ

לאלו תוצאות מגיעים הבוגרים שלנו?

התלמידים שלנו מגיעים מכל הארץ, מכל המשרדים ומכל מוסדות הלימוד, הביטו בגלריה הבאה והתרשמו מהרמה הגבוהה שאליה ניתן להגיע באמצעות שיטות העבודה וחומרי הגלם המעולים שמקבלים בקורס שלנו:

יש לכם עוד שאלות?

תשאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.